Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Niedziela Dla Włosów (20): serum olejowe na noc

Kupiłam ostatnio w Rossmannie odżywkę Isana Professional Effective-Kur Oil Care z myślą o stosowaniu jako drugą emolientową odżywkę przy codziennym myciu :)
W weekend stwierdziłam, że sprawdzę jak ta odżywka sprawdzi się w serum olejowym na noc. I taki był mój pomysł na ostatnie weekendowe SPA dla włosów...



Włosy myję codziennie rano, więc umyłam je normalnie w sobotę, bez niczego specjalnego.
Użyłam:
szampon oczyszczający Barwa Czarna Rzepa
odżywka Syoss 3 w 1 z dodatkiem keratyny, elastyny i d-pantenolu
odżywka Isana Professional Effective-Kur Oil Care
odżywka b/s lniana Farmony
płukanka zimną wodą

Wieczorem zrobiłam serum olejowe:
1-1,5 łyżki ( na oko ) odżywki Isana Professional Effective - Kur Oil Care
2 łyżki oliwy z oliwek
troszkę wody
10 kropel mleczka pszczelego w glicerynie
5-6 kropel d-pantenolu

wymieszałam wszystko w buteleczce z pompką. Stwierdziłam, że buteleczka z pompką będzie najlepsza do tego rodzaju mieszanki.

Takie serum położyłam na włosy , zaplotłam warkoczyk do spania i poszłam spać.

Rano w niedzielę umyłam włosy normalnie, jak zawsze, używając tych samych odżywek co powyżej, zmieniłam tylko szampon na łagodniejszy ( Schauma z keratyną ) . Płukanka zimną wodą.
Nałożylam na włosy odżywkę b/s lnianą Farmony i ułożyłam je na szczotkę.

I oto efekt :


włosy były bardzo mięsiste i nawilżone, rewelacyjny połysk, bardzo dobrze się układały.
To serum sprawdziło się świetnie :) Na 100% będę je robiła dalej :)

A odżywkę muszę sprawdzić jeszcze na kilka sposobów i opisze jej działanie, na razie jest wg mnie jedną z lepszych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz