Szukaj na tym blogu

wtorek, 13 października 2015

podsumowanie pierwszego miesiąca zapuszczania włosów z Ewą z bloga Włosy Na Emigracji

Miesiąc temu, spóźniona kilkanaście dni rozpoczęłam akcję zapuszczania włosów wraz z Ewą z bloga Włosy Na Emigracji.



Spóźnienie moje wynikło z całkowitego nie otwierania komputera przez wakacje :) Musiałam odpocząć. I dlatego ominęła mnie informacja o bardzo potrzebnej mi akcji :)
W maju musiałam ściąć włosy , ponieważ w wyniku przeproteinowania połamały mi sie i z naprawdę już długich jak na mnie, musiałam obciąć przed ramiona, fryzurka fajna - klasyczny bob. Ale znów zapuszczam. Moim celem jest miejsce zapięcia stanika, na początek.
Tym razem nieźle mi idzie, nawet objętość włosów mi się zwiększyła ( grubość w kucyku :)

Akcja trwa od 01 września .

We wrześniu stosowałam: 
Olejek Amla jako wcierkę na skórę głowy , co drugi dzień.
przyrost - 1,5 cm - tylko :( 


plany na październik : 
- Dactarin do wcierania w skórę głowy na noc
- olejek amla do wcierania codziennie rano 30-60 min przed myciem
- do picia siemie lniane parzone
- do łykania cp - 4 tabletki dziennie
może ten plan mi pomoże i uzyskam 2 - 2,5 cm?


 mam zdjęcie z początku września , niestety włosy z odciśniętą gumką :)


i włosy z 20 września :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz