Szukaj na tym blogu

sobota, 13 września 2014

Tabletki drożdzowe - Lewitan - recenzja

Zapraszam na recenzję tabletek drożdżowych LEWITAN.
Czy przyspieszają porost włosów?






Jak każda kobieta przy zapuszczaniu włosów marzę o szybszym ich przyroście.
Przeglądając internet i zdobywając wiedzę co zrobić aby szybciej włoski rosły natrafiłam na informację, że należy pić drożdże. Kupiłam więc drożdże, zrobiłam sobie napój. Wzięłam łyk i dalej nie chciał przejść. Co za smak , co za smród !bleee. Czyli nie będzie mi dane pić drożdży.
Jednak obiło mi się o uszy że można kupić drożdże w tabletkach. Zaczęłam szukać w internecie czy działają. Niestety informacji mało, nie dowiedziałam się praktycznie nic.

Na własnej skórze i włosach postanowiłam sprawdzić jak się rzecz ma.

Zakupiłam drożdże w tabletkach.

DROŻDŻE  w tabletkach LEWITAN  firmy Centuria

Opakowanie: 
plastikowy słoik, który dobrze się otwiera i zamyka. Dobrze się też wyjmuje tabletki. Nie za mały, nie za duży. Kolor biały, napisy pomarańczowo brązowe.
Niezbyt rzuca się w oczy, jest raczej przeciętne.

Tabletki : 
nie są duże, są bardzo łatwe w połykaniu. Jednak trzeba ich połknąć 12 w ciągu dnia ( maksimum ) . Można mniej, ale wtedy czy zadziała?
W opakowaniu jest ich 200 szt czyli na cały miesiąc nie wystarczy.

Cena : 
Ja je kupiłam w osiedlowej aptece za 15 zł , w internecie można taniej ( ale + transport więc sumując wychodzi drożej )

Dostępność : 
dostępny w każdej aptece stacjonarnej i inetrnetowej. Bez recepty.


Skład: 
drożdże piwne
magnez
wapń
fosfor
witaminy z grupy B

Wskazania producenta : 
 W okresie intensywnego wzrostu młodzieży, w okresach osłabienia wynikającego z niezrównoważonej diety i przemęczenia, przy wypadaniu włosów wynikającym z osłabienia cebulek włosowych. Dla osób mających problemy z cerą, z dokuczliwymi zajadami w kącikach ust, dla nastolatków cierpiących na trądzik młodzieńczy, w celu poprawy przemiany materii.


Moje wrażenia: 
Miały być na przyspieszenie wzrostu , po miesiącu stosowania ( 10-12 tabletek dziennie ) stwierdzam, że włosy przyspieszyły o 0,1 cm :) Czyli tyle co nic.
Miały być na wypadanie , włosów wypadało tyle samo co przed stosowaniem tych tabletek .
Nie zauważyłam, że przetłuszczanie włosów się zmniejszyło.
Poprawa cery : nie nastąpiła, nastąpiło jej pogorszenie, nigdy nie miałam problemów z cerą, a tu nagle pojawiły się . Jestem pewna, że od tych tabletek. Zwyczajnie wysypało mi buzię. Zwalczam to, już połowy nie ma ( odstawiłam tabletki 1 września ) .
Miałam strasznego doła, może to przez nie ( ale pewna nie jestem ), na pewno w okresie ich zażywania.
 Na przemęczenie nie działa , nie miałam na nic siły :) Jak byłam tak jestem przemęczona .


Podsumowanie: 
Nie działają tak jak powinny. Zażywałam je miesiąc , na pewno do nich nie wrócę.Generalnie nie polecam.


6 komentarzy:

  1. Sporo osób je chwali a ja się waham i po twojej recenzji chyba jednak zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pokładałam w nich wielkie nadzieje, ponieważ prawdziwych drożdży pić nie jestem w stanie ... :(

      Usuń
  2. miałam je kiedyś i z tego, co pamiętam to również wzrost nie skoczył :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedawno kupiłam dokładnie ten sam produkt. Dziennie zażywam różnie 2 lub 4 tabletki. Wydaje mi się że przyspieszył porost paznokci bo 3 tygodnie temu obcięłam całkowicie krótko a teraz mam niemal 0,5 cm białych pasków. To chyba sporo. Cera nie "spsuła się" a włosy mam nadal delikatne tyle że może gęściejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moją cerę zadziałały bardzo źle :( niestety paznokcie też się nie ruszyły,moje rosną bardzo szybko, nie zauważyłam żeby szybciej rosły :( Naprawdę żałuję, bo teraz jestem w kropce i nie wiem co na ten porost włosów brać, żeby go ruszyć .

      Usuń