Szukaj na tym blogu

piątek, 24 października 2014

Akcja Czytam Skład - wyzwanie

Dołączyłam do bardzo pożytecznej akcji : CZYTAM SKŁADY.





przeglądając blogi natrafiłam na blog Arsenic, która rozpoczęła akcję Czytaj Skład.
Pomyślałam, że będzie to dla mnie motywacyjne :) Mam ogromną potrzebę posiadania tej umiejętności :) niestety wychodzi ze mnie leń i zasłaniając się brakiem czasu nie analizuję wszystkiego do końca. I wszystkiego do końca nie znam i nie wiem, a bardzo lubię wiedzieć ;)

Bardzo mnie to u mnie denerwuje. wrrrr :(

Być może dzięki tej akcji w końcu nauczę się języka INCI i pozbędę się zbędnego lenia. I będę mogła w końcu rozszyfrować wszystko na buteleczkach stojących na półce w kosmetycznym :) w szczególności chodzi mi o kosmetyki włosowe.

Trochę już wiem, ale to jest kropla w morzu moich potrzeb !!!

a potrzebuje wiedzieć co nakładam na włosy czy na skórę dokładnie i dogłębnie !!! 


Czym się będę podpierała i co mi pomoże:
Arsenic zrobiła BAZĘ INCI, można w niej znaleźć składnik wraz z opisem :)
Bazę znalazłam jeszcze TUTAJ  :)

Do dzieła !!!  SPADAJ LENIU :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz