Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 27 października 2014

Niedziela Dla Włosów ( 13 ) : Czarna w mleku

13 Niedziela Dla Włosów ...
No i skończyła się ona dla nich marnie ;)



Miałam bardzo zapracowany weekend. W sobotę pracowałam cały dzień, wróciłam późno i strasznie zmęczona nie miałam siły na nic, więc NDW zaplanowałam sobie na niedzielę, jak przystało na NDW.
Jak pech to pech :)
W niedzielę zostałam wydelegowana na poszukiwanie prezentu dla mojej siostry na imieniny. Mama jest po operacji, więc sama nie mogła się tym zająć i do zadania wyznaczyła mnie .
Zadanie mnie prawie przerosło, bo po pół dnia poszukiwań w końcu dopadłam tego co S chciałaby dostać :)
Ale te pół dnia wycieńczyło mnie do cna. Wróciwszy do domu byłam znowu zmordowana. Kiedy ja odpocznę ???

Oczywiście planowałam NDW . Niestety z planów wobec powyższego nic nie wyszło. Nic to , plan wcielę w życie w przyszłą niedzielę :)
Włoski nic tej niedzieli nie zyskały. Sumienie zaczyna mnie gryźć, ale wynagrodzę im to .

Chociaż można powiedzieć, że poddałam je próbie. Nie umyłam ich mając nadzieję, że dadzą radę 2 dzień bez mycia.  Na noc ich nie olejowałam. Niestety nie dały rady :( Przetłuściły się i nie wyglądały fajnie.
Miałam nadzieję na poprawę. Liczę po cichu, że uda się je poprawić tak, żeby je myć co 2 dzień , a nie codziennie jak do tej pory.Jeszcze muszę nad tym popracować.


Ale... chcąc uprzyjemnić sobie choć kawałek niedzieli postanowiłam wziąć odżywczą kąpiel...kąpiel Kleopatry... w mleku :)
Do pełnej wanny z gorącą wodą  wlałam 1/2 litra mleka. Poleżałam w tej wodzie z mlekiem 20 minut co naprawdę dobrze mi zrobiło. Zrelaksowałam się. Następnie osuszyłam skórę ręcznikiem, nie zmywałam jej wodą.

Po mleku mam skórę miękką, nawilżoną. Jest naprawdę inna, milsza w dotyku, taka aksamitna :)

Cudowne działanie mleka odkryłam już jakiś czas temu. Stosuję je na twarz i czasami na włosy ( płukanka )
Codziennie na noc przemywam twarz mlekiem, po myciu i oczyszczeniu , na sam koniec. Jeśli jakaś niemiła niespodzianka się przydarzy , ona po nocy po mleku zdecydowanie się zmniejsza lub znika.
Taki tonik stosuję już od dłuższego czasu. Skóra na buzi mi się rozświetliła i wygładziła :)


Moc mleka ... proteiny mleczne nie pozwalają uciekać wilgoci ze skóry, mleko uelastycznia skórę, zawiera odmładzające witaminy A i D,  kwas mlekowy, który delikatnie złuszcza skórę, rozjaśnia cerę i usuwa plamy i przebarwienia.

Czyli była to Niedziela Nie Dla Włosów ;)


google



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz