Szukaj na tym blogu

niedziela, 16 listopada 2014

Niedziela Dla Włosów (16 ) : mocne nawilżenie

W ten weekend postawiłam na nawilżanie.
Ostatnio po masce nawilżającej włosy mi pięknie odbiły od nasady i były dobrze nawilżone. Dzisiaj postanowiłam powtórzyć tą samą maskę, nieco ją podrasować i uzyskać podobny efekt.



Rano umyłam włosy szamponem Alterra z kofeiną ( cudownie pachnie ten szampon ) . Nałożyłam odżywkę Syoss fluid 3 w 1 na 5 minut. Następnie nałożyłam ogórkową maskę nawilżającą własnej roboty:

1/3 zielonego ogórka startego na drobnej tarce
1 łyżka oliwy z oliwek
2 łyżki maski Crema al Latte ( Kallos )
1 czubata łyżka skrobii ziemniaczanej
kilka kropel nafty kosmetycznej

wyszła maska super gęstości. Nie za rzadka, nie za gęsta, w sam raz. 

Nałożyłam ją na włosy na ok 1,5 godz.
Następnie zmyłam, nałożyłam odżywkę lnianą Farmony b/s.
Wygniotłam kosmyki na żelu Rosmann.

Wyschły same.

Efekt nie jest zadowalający do końca.
Rzeczywiście włosy odbiły od nasady , już po zmyciu maski były bardziej mięsiste , a po wysuszeniu bardzo nawilżone i bardzo bardzo lekkie i miękkie .

Niestety od ok tygodnia mój skręt się osłabił, teraz też po wyschnięciu prawie go nie było.
Nie wiem co jest przyczyną. Podejrzewam obecność silikonów w odżywce proteinowej. Mimo, że trzymam ją dosłownie do 5 min na włosach. Przyczyną może też być żel. Wcześniej używałam Joanny, teraz żelu z rossmanna, może jest zbyt  słaby ?

Tak wyglądają z tyłu, ledwo falują:

A tak z przodu, tutaj jest w miarę...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz