Szukaj na tym blogu

sobota, 3 stycznia 2015

Nowy Rok = nowe postanowienia, moja wishlista

Rok 2014 był jednym z najgorszych w moim życiu, wszystkie plany wzięły w łeb ze względu na nieprzewidziane przeze mnie okoliczności i zrządzenia losu zazwyczaj dla mnie niezbyt przyjemne.

Jeden promyk przedarł się przez te ciemne chmury nad moją głową - odzyskałam kontakt z moją rodziną niewidzianą od około 16 lat. To jedno było naprawdę ogromnym wydarzaniem dla mnie i mojej najbliższej rodziny :)


Wierzę, że nowy rok 2015 będzie dużo lepszy.

Ponoć zawsze po burzy przychodzi słońce...

google





Nowy Rok, nowe postanowienia, nowa wishlista...

Patrzę na ten rok z ogromna nadzieją i wierzę, że będzie on dla mnie dobry.
I robię nowe postanowienia. Zazwyczaj moje postanowienia są realizowane, w zeszłym roku było odstepstwo od tej reguły.

Moje postanowienia dotyczące włosów i urody [ inne nie dotyczą bloga urodowego, ale też są - zapisane w kajeciku ;) ]
- zapuścić włosy do talii i gdy będą dłuższe zacząć wydobywać skręt
- zagęścić włosy ( bo są makabrycznie cienkie )
- zapuścić grzywkę czy ja obciąć - rozwiązać mój dylemat jak najszybciej
- wrócić do figury sprzed 4 lat :) czyli rozpisać plan ćwiczeń i dietę i wrócić na siłownię, z której musiałam zrezygnować, a którą kocham. Zrezygnowałam ze względu na kontuzję kręgosłupa ( 2 letnia przerwa w ćwiczeniach )  , i ze względu na chorobę i śmierć bliskiej mi osoby ( zeszły rok ). Ten rok, jeśli wszystko dobrze pójdzie będzie rokiem powrotu do szczupłej, wysportowanej sylwetki fitness
- nauczyć się robić idealne brwi , jak do tej pory jest to dla mnie największy problem makijażowy, zawsze wychodzą mi brwi różne, ale pracuję nad tym. Makijaż kocham również, uwielbiam go robić sobie i innym, innym wychodzi mi równo, tylko sobie nie mogę zrobić idealnych brwi :)


i postanowienie nie urodowe, ale warte zapisania na blogu:
- przyprowadzić do domu kota , uważam, że 3 koty w domu to niezbędne minimum, teraz są 2 czyli za mało :)))
- dalsza nauka : szydełkowania ( chcę robić małe maskoteczki ), splotu makramy i sutaszu


A oto moja wishlista ( na tą chwilę ) : 
- tangle Teezer
- szczotka z włosia dzika
- legginsy w pepitkę ( a co ! )
- urządzenie do robienia loków
- pędzle do makijażu Hakuro lub Zoeva 






 włosy z mojego postanowienia, takie, które chce osiągnąć ( tylko nie wiem jeszcze czy z grzywką, czy tak jak na zdjęciu bez grzywki )  :


a to sylwetka , którą chcę osiągnąć ( zdjęcia z google ) :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz