Szukaj na tym blogu

sobota, 3 stycznia 2015

Podsumowanie akcji : Zapuszczaj Wytrwale Niechaj Centymetry Przybywaja w Chwale :)

A oto bardzo bardzo spóźnione podsumowanie akcji Eter : Zapuszczaj wytrwale, niechaj centymetry przybywają w chwale :)


 
Podsumowanie akcji jest spóźnione ze względu na mój świąteczny wyjazd do rodziny za granicę, gdzie nie miałam czasu ani za bardzo możliwości, aby dopaść do bloga :)
Od dzisiaj jednak wszystko wraca do normy a ja do bloga :)

To była moja pierwsza akcja zapuszczania włosów. Na pewno nie ostatnia, przyznaję, że bardzo mnie motywowała, żeby wymyślać coraz to inne i leopsze sposoby na zapuszczanie.
Tym sposobem troszkę poznałam nowości. Niektóre specyfiki na mnie działają , niektóre nie.
Na pewno gdyby nie ta akcja nie zapuściłabym włosów tak szybko, nie zmotywowałabym się do odszukania nowych specyfików, które mi pomogły w zapuszczaniu.

Nie mam zdjęć przed i po, ale mam sumę centymetrów .

Do akcji dołączyłam we wrześniu

Wrzesień: 
1,7 cm
stosowałam: parzone siemię lniane na czczo + wcierka : woda brzozowa

Październik: 
1,3 cm
stosowałam: 1/2 miesiąca Skrzyp Strong
podcięcie o 2 cm

Listopad: 
1,6 cm
stosowałam: parzone siemie lniane codziennie na czczo pół kubka + ziarenka, CP codziennie 2 tabletki, dokończyłam opakowanie Skrzyp Strong - codziennie 1 tabletka przez 14 dni.I wcierka Jantar

Grudzień: 
1 cm ( mierzone 20 grudnia , a nie jak zawsze ostatniego dnia miesiąca )
stosowałam: CP: codziennie 2 lub 4 tabletki , parzone siemie lniane i wcierkę Jantar.

podsumowanie zapuszczonych centymetrów w okresie 1 wrzesień - 20 grudzień : 5,6 cm

Wg mnie wypadałam raczej średnio.

Ogromnym plusem tej akcji było to, że wypróbowałam kilka sposobów na zapuszczanie, a na tym bardzo mi dalej zależy. Między innymi ze względu na grzywkę, które musi szybko zostać zapuszczona , żeby jakoś wyglądała ;) Poza tym wyhodowałam baby hair !!! Pierwszy raz !

Po przeczytaniu podsumowania akcji na blogu Eter ( KLIK )  stwierdzam, że do wypróbowania mam naprawdę jeszcze bardzo dużo pomysłów, które stosowały dziewczyny.
Moje sposoby to naprawdę niewiele. I aż wstyd, że tylko tyle zrobiłam dla mojego zapuszczania.

Moim celem jest uzyskac przysrost 3 cm na miesiąc.
Mimo, że akcja się skończyła ja dalej zapuszczam. Być może istnieje coś dzięki czemu moje włosy zaczna szybciej rosnąć.

Niestety zdjęć brak, poniżej moje zdjęcie z grudnia, w zakładce aktualizacje włosowe można obejrzeć moje włosy w każdym miesiącu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz