Szukaj na tym blogu

sobota, 10 stycznia 2015

Włosowe Podsumowanie Miesiąca: GRUDZIEŃ 2014

Przez ostatni niemiłosiernie długi weekend tak się rozleniwiłam, że moje wszystkie posty są bardzo opóźnione. Ten post niestety też. A jeszcze kilka jest rozpoczętych :)



Grudzień nie był miesiącem pod hasłem : włosy. Mało się działo nowego. Raczej powtarzałam swoją rutynę codzienną :) Przez wyjazd świąteczny i rozleniwienie po 20.12.2014 nie robiłam nawet SPA dla włosów jak w każdą wcześniejszą niedzielę.
Z uwagi na to, że brałam udział w akcji zapuszczania wlosów z Eter postawiłam na zapuszczanie włosów. Dzięki temu wyrosły mi baby hair !!! Bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ mam bardzo mało włosów, mój kucyk to zaledwie 6,5 cm :( To muszę zmienić !  

Pielęgnacja w grudniu : 

mycie: OMO
O - odżywka bez silikonów do spłukania oleju z nocy
M - mycie szamponem
O - odżywka lub maska z półproduktami

szampony:
1 raz w tyg :  Isana Med przeciwłupieżowa
3 razy w tyg : Barwa ziołowa z Czarną Rzepą
3 razy w tyg : Schauma Moc Keratyny

odżywki d/s w drugim O:
pierwsza odżywka na 10 min : proteinowa Nivea Long Repair + 4 krople keratyny  + 5 kropel elastyny + 10 kropel D-Pantenolu
druga odżywka na 15 - 20 min: Serical Crema Al Latte + olejek kokosowy ( 2 krople )


odżywki b/s : lniana Farmony

wcierki: Jantar

oleje: oliwa z oliwek

płukanki: zimna woda

wewnątrz: CP - 4 tabletki dziennie, siemie lniane parzone

końcówki: zabezpieczałam jedynie odżywką b/s lnianą Farmony

dodatkowo: w maskach niedzielnych: spirulina, mleczko pszczele w glicerynie, odżywka Isana Professional Effective-Kur Oil Care


stylizacja: 
do fal stosowałam piankę Isana pur locken, która lekko podkreśla skręt, ale nie utrzymuje go. Zazwyczaj jednak suszyłam włosy na szczotkę, bez stylizatora.



Podsumowanie: 
włosy mam miękkie, niestety suche na końcach z czym na razie nie mogę sobie poradzić.
Stylizacja fal mi nie wychodzi, z powodu braku dobrego stylizatora. Szukam go. Być może także nie służy mi silikon w odżywkach, bo fale są o wiele lżejsze niż gdy silikonu nie było. Czas ugniatania też w mojej ocenie jest ważny, ja ugniatam o wiele za krótko.
Szukam oleju idealnego.
Na razie mam wrażenie, że włosy stanęły w miejscu, ani się nie poprawia ani nie pogarsza. Stan jest cały czas taki sam. Co mnie nie cieszy, wolałabym aby szły do przodu.


Przyrost: 
1,5 cm


Plan na styczeń : 
mocniejsze nawilżanie włosów, dalej walka o przyrost ( cel: 3 cm na miesiąc ), zagęszczenie włosów, bo 6,5 cm obwodu kucyka to stanowczo za mało. Faktem jest , że 2 lata temu przez silny stres straciłam połowę lub więcej włosów. Teraz chciałabym je odzyskać. 
Odstawienie silikonów, zobaczymy co się stanie ;)




Włoski z grudnia :


włoski z początku stycznia:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz